2016. jún 23.

Átváltoztatás #1

írta: monly
Átváltoztatás #1

Hosszú volt az út idáig, de jelentem stylist lettem!! :) Sokáig nem tudtam, hogy mivel szeretnék foglalkozni, csak úgy apránként körvonalazódott. Hogy színes legyen, és valami kreatív, hogy valamilyen formában segíthessek embereknek, legyen értelme a munkámnak, és hogy beoszthassam a saját időmet... Csak hogy mindenkit megnyugtassak, korántsem biztos, hogy ez a végső állomás ;)), de már a jelenlegi állapottal is nagyon elégedett vagyok. Bevallom, voltak félelmeim, hogy kerülök én ide, hiszen nem vagyok egy tipikus divatőrült, de mindig is fontos volt számomra az önkifejezés eme formája. De most már kezdem elhinni, hogy talán vannak emberek, akiknek pont egy olyan személyiségre van szükségük, mint én. Aki segít a káoszban kibogarászni, milyenek is ők valójában, mit szeretnének üzenni a megjelenésükkel, és ezt hogyan érhetik el. Erre többek között a következő kedves hölgy segített rádöbbenteni, aki lelkesen vállalkozott arra, hogy a szakdolgozatom kedvéért a kezeim között alakuljon át.

aniko_blogra_2.jpg

Anikó 35 éves, aki "magával keveset törődő anyukaként, és egy komoly betegségből kigyógyulni vágyó nőként" érkezett hozzám. Szerette volna újra előhívni magából és megmutatni azt a nőies nőt, aki egy kicsit elrejtőzött az utóbbi években. A célkitűzés pedig nem más volt, mint egy fiatalos, nőcis stílus kialakítása, színekkel, szoknyákkal, mindezt kényelmesen, néha sportos kivitelben. Anikó kérése annyi volt csak, hogy a haján ne változtassunk, és túl kivágott felsőt sem tud most viselni. Úgy érzem, szerencsém volt Anikóval, mert nagyon nyitott volt a változásra, szívesen próbált ki/fel új dolgokat, és mindig nagyon jókedvűen teltek az együtt töltött napjaink. :)

Az első két találkozásunkat még csak az "ismerkedésnek" szenteltem. :) Szerettem volna minél pontosabb képet kapni arról, hogy mit is szeretne Anikó, hogy az új stílust minél inkább az ő személyiségéhez tudjuk igazítani. Utána alkat- és színtípuselemzéssel egybekötött gardróbrendezés következett, ahol átfésültem Anikó ruhatárát, és megbeszéltük, hogy mi az, ami nem előnyös számára. Majd a hiányzó ruhadarabokat két közös vásárlás alkalmával szereztük be. Személyes kedvencem a virágos ruha a H&M-ből. Illetve ugye milyen jól áll neki a borostyán zöldje?? ;))

A közös "munka" egy fotózással zárult, hogy megörökítsük a változást. Köszönöm a lehetőséget Anikónak, a gyönyörű fotókat Zömbik Tamásnak, és a csodás sminket Képíró Andreának! :)

ILYEN VOLT:

aniko_before.jpg

ILYEN LETT:

aniko_kollazs1.jpg

 

aniko_kollazs3.jpg

 

aniko_kollazs4.jpg

 

aniko_kollazs5.jpg

Szólj hozzá

divat styling átváltoztatás előtteutána személyistyling