2016. jan 25.

Elgurult a gyógyszerem...

írta: monly
Elgurult a gyógyszerem...

Jelentem, a konyha rendbe rakásával egy jó nagy darázsfészekbe nyúltam. Megbolygattam a rendszert, úgyhogy most tovább gyűrűzik a rendrakási kényszerem. Mindig újabb és újabb problémák merülnek fel. Tudjátok, ami nem a konyhába való, annak helyet kell találni valahol máshol (de hol?!). A jó oldala viszont az, hogy a Pataki tál a terhes ruhák közül végre visszakerülhet a konyhába. Így jutottam el a gyógyszeres "szekrényig". Nyugodtan hívhatjuk szekrénynek, hiszen lassan egy egész szekrényt elfoglal ez a rengeteg doboz.

gyogyszerek_before_1.jpg

Régen a házi patikánk szerintem összesen egy doboz fájdalomcsillapítóból állt. De miután gyerekem született, pár hónap leforgása alatt váltam a láz- és fájdalomcsillapítás doktorává, a fogzás szóról pedig már legalább ötféle homeopátiás készítmény jut eszembe. Ekcéma? Koszmó? Csalánkiütés? Írjatok bátran, szívesen válaszolok!

A konyhában megüresedett egy polc, ezért úgy döntöttem, átdeportálom az előszobából a gyógyszereket, úgyis mindig a konyhában történik az adagolás. :) Egy jó kis tárolót is találtam erre a célra, egy Samla dobozt az Ikeából. Korábban mosóport tároltam benne, de mivel már egy ideje folyékonyra váltottam, ez épp kihasználatlanul állt. Nagyon jó kis Tetris élmény volt, mire mindent szépen elrendezgettem. Mivel ez egy átlátszó doboz, az volt a cél, hogy minden gyógyszer látszódjon legalább egy oldalon, így könnyebb lesz keresgélni a jövőben. Gyengébbek és a dizájn kedvéért kapott egy keresztet is fekete ragasztószalagból. ;)

gyogyszerek_after.jpg

gyogyszerek_kereszt.jpg

Szólj hozzá

konyha tárolás otthon